Onsdag

God förmiddag sitter här å äter god frukost. :)

det blev inget jobb för mig idag som jag hade tänkt, skit också. Igår när jag var ute och busa med Vera å Riikard trampa jag snett det känndes som att foten krampa en stund och sedan gjorde de jätte ont. trodde och  hoppades på att de skulle gå över i dag men ikke.. Men imogon SKA jag jobba om jag så ska åla till jobbet..

dagen blir lungn blir en tur , två eller tre med Vera .. Ska diska och plocka ordning här hemma ser ut som sju svåra år. Älskling är på övning kommer hem på söndag., saknar honom redan!!

Ha en bra dag kära vänner.

Anonym : ska du fråga något så får du allt skriva ditt namn..

// JOhanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0