Sjuk :(

Godmorgon. Imorse var jag uppe tidigt bara för att hinna med allt :) Men de vanliga illamåendet var också där som oftast brukar ge sig när jag ätit frukost men idag gjorde de inte de utan tillkom lite huvudvärk på de också.. När jag tog en tur på Vera och mådde illa hela tiden så kanske de är dags att vara hemma , ta de lungt och vila tror kanske jag behöver de ? Fast jag vill ju jobba !
Sitter å väntar på att kommunens växel ska öppna så jag kan ringa och sjukanmäla mig, hatar att ringa om sånt.

Ska passa på att betala räkningar och bara ta de lungt, denna månaden fick jag väldigt bra lön så ska överraska rikard med att betala alla räkningar tror ja :) Och vila vila och åter vila.

Ha en super dag. kramar



Kommentarer
Postat av: Susanne

Jobbigt att bli så illamående, får hoppas att det snart lägger sig är inte så roligt att må så den större delen av graviditeten.

Vi får se till att ses snart i gen ;)

2011-05-27 @ 09:46:50
URL: http://www.snusenbusen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0