Söndag.

Go kväll på er.

Dagen i dag har varit en riktig slappfisar dag., vilket var behövligt. vädret gjorde också det lättare att ta de beslutet.
Fick diskat lite på förmiddagen och sett lite på web tv , sovit och ätit Thaimat :)

På eftermiddagen tog vi oss ut i regnet på en promenad med Jenny och steff. vi var ute i lite mer än två timmar. Tur att de inte ösregna hela tiden. Vi gick till hällerstugan och hade med oss lite fika som vi fika på . Vera fick bara , hon hade med sin flytväst och fänder :)
Sedan kasta jag ut massor av godis så dogsen i from av köttbullar. Alice var som tokig på att leta.
När vi gick tillbaka sprang vi även i omgångar så att det fick leta efter oss...

Nu har alla fall jag en trött Vera här hemma.. Har även tänkt cykla max en gång i veckan , mer tror jag inte är så bra med tanke på hennes stora kropp men jag får hitta någon bra grus väg, asfalt är ju så hårt och är ju inte så bra egentligen så de får bli när vi flyttat då kommer vi ju närmare skog och grusvägar :D

Imorgon är jag ledig (än så länge) på tisdag och onsdag ska jag jobba , på torsdag till Barn morskan och fredag Ledig, väldigt go vecka. Hoppas dock jag kan få klämma in lite jobb i morgon och på fredag, har ju varit ledig i helgen.

Nu har vera precis fått sig en nattkiss och lite mat i magen , nu sitter husse på golvet med henne och borstar tänderna. Snart ska vi bädda rent i sängen och ta en dusch .

Sov gott mina vänner hoppas er helg varit toppen :)
kram JOhanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0