Sovit bort en hel dag..

Herre gud när hände de sist ? Var ute med Vera aktivera henne med olika saker eftersom jag inte kunde gå ... När vi skulle gå till Söderskolan så gick hon typ en meter före mig hela tiden och kolla så jag var med , underbara hund.
Vi var ute en bra stund, kanske 1.5 timme och gömde saker och leta godis ja massa saker som gjorde henne trött :)

När vi kom en slockna båda jag å Vera nu har jag precis vaknat , drömde i drömmen om mat så nu ska jag göra ordning lite :) Tog en alvedon förut för foten så nu ska de ut på långis här ikväll och imorgon SKA JAG jobba här kan jag inte ligga en dag till !

ha de kanoners. , kramar



Kommentarer
Postat av: Susanne

Hoppas att du inte har så ont i foten i morgon är inget roligt att gå och jobba när det gör ont ! Visst är det jobbigt med ANONYMA kommentarer vågar inte folk stå för det dom skriver ?

2011-05-04 @ 20:09:29
URL: http://www.snusenbusen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0