Tisdag.

hej på er.

Undrar hur mkt snor som finns i min näsa igentligen , när tar de slut liksom :) ?
Sitter här i soffan och har precis ätit havregrynsgröt med en frukttallrik och ett glad proviva , känns som jag kan stå mig en stund på de.
Har en "liten" hund liggandes bervid mig i soffan hon kommer varje morgon och kikar på mig och väntar tills jag säger varsegod å så lägger hon sitt nära , nära :)

Strax ska jag ta mig en nödvändig dusch känner jag , sedan blir det en lånigs som vanlig med Jenny & dogsen. Idag måste jag städa här hemma. Skulle gjorde de igår men kände att jag hellre ville vara ute i solen , vi är ju ändå inte inne så mkt nu när de är fint väder när Rikard kommer hem äter vi typ å sedan sticker vi ut i solen :) Men det är ju ändå gott att ha de fint när man väl är hemma då :)

Annars händer de nog inte så mkt, ska göra lassange idag till mat tänkte jag.
Imorgon kommer Angelica hit , det ska bli mysigt ! :)

Ha en toppen dag, här kommer lite mer bilder som jag lova.
kramar



Någon ser jätte road ut någon lite mindre road.


Maja fick åka med några meter alla fall :)

Världens finaste Jacob :)

Glada Maja ! :)


Lucas  med Carro och Anki i bakrunden :)

Ego

Vera :)

Jenny och Alice

jag å Vera

Johanna

Simma

"illa" pinnen ;)

Husse & Vera :)
Ha en bra dag :)
kram


Kommentarer
Postat av: lovis

snygg du är

2011-05-10 @ 13:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0