Torsdag.

Gokväll på er.
Ännu en tidig morgon , men i de här laget börjar kroppen vänja sig och det var inte så värt farligt att gå upp. Rikard tog en tur med Verisen idag.

Idag var jag i hogstorp & jobba och idag var de lungt då de äldsta barnen var på utlykt halva dagen. :) dagen gick jätte fort :) När jag kom hem tog jag vägen om jenny för att se om hon levde, blir orolig när hon inte svarar på sms :D När jag kom hem laga vi lite mat och sedan tog vi en tur med Vera Susanne och Johnny var också med sina hundar. :) visa Rikard ett nytt ställe som jag inte visste om som jag bara gått en gång innnan :) Hundarna fick leta efter oss och efter godis som vi kasta ut , men kasta ju lite godis på bränneslor så det fick ont på nosen. :(

Innan vi åkte hem så tog vi vägen om ICA och köpte kvällsmat ,  vi skulle göra våfflor med kom därifrån med grejer till köttbullemackor , så det har vi ätit nu ikväll.
Just när jag jätte trött och ska snart sova.. imorgon blir de jobb igen , längtar till helgen och sovmorgon ! :)

ha en trevlig kväll.
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0