Torsdag eftermiddag

Hej igen.
Ligger här i soffan efter en arbetsdag som har varit rätt soft , med promenader och rorum (vilorum) Och det var alldesles perfekt för mig idag kände jag , lungt och skönt.

Snart ska jag börja med maten så rikard slipper stå med den när han kommer hem jag är ju hemma först så :) Ikväll blir det promenad vid herstads fjället tror jag jenny prata om :) det blir skoj, ska ta med lite gotta till dogen så vi kan gömma oss och göra olika roliga saker :)

Imorgon är det fredag , då ska jag och Vera ta bussen eller tåget till munkedal. Tänk förr åkte vi jämt tåg mellan Lysekil och Uddevalla när vi bodde i Lysekil. det går hur bra som helst för det är skönt att slippa vara beroende av någon så fort man ska någon stans.!

Ha en fin kväll
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0