Trött torsdag.

Go kväll i stugan, !

Min kl ringde 05.45 i morse och det var bara å äta frukost och ta på sig, en promenad med Vera och sedan traska till kampen och ta bussen till Hogstorp.

- Hej Johanna. var de förstá jag hörde när jag kom in. När jag tagit av mig och kom tillbaka till barngruppen fick jag kramar , fina underbara barn !!
Dagen fick rätt fort faktiskt det var ganska gott väder ute i dag också så det var ett stort + somna skit gott på min rast, underbart :)

När jag åkte bussen hem så mötte jenny mig med dogsen , vera hade varit hos henne i dag :) Vi tog en tur till vätriären , det var dropp in, Alice skulle vaccineras och Vera var där som moraliskt stöd , tyckte hon kunde få följa med in, så mkt dofter och intryck, bra hjärngympa :)
Under tiden vi var där smsa Maja och fråga om vi ville med till Bjursjön med dogsen, jenny skulle hem och plugga men ja var på...

Hundarrna fick bada och springa av sig, det kunde nog bada hur mkt som helst de två.. Mamma hade bakat bullar, hon gör nog världens goaste tror jag. :)

Nu har jag precis kommit hem, är totalt helt slut det blir snart dusch och sedan sova.
Imorgon ska jag upp ännu tidigare än idag , hur ska detta gå!? :) tur de är fredag i morgon !!

Hoppas ni haft en kanondag , många kramar JOhanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0