uppdatering

Promenaden vad välbehövlig och härlig , skönt med fisk luft.. Slapp ta på mig stövlar eftersom det inte regna när vi gick. dock börja de hagla när vi var på ute. Solen sken fram vid strandpromenaden och då var det nästan varmt ute fick knäppa upp jackan..

När vi kom tillbaka gjode Jenny pasta gratäng till oss, fick springa fort till turken då träffa jag magnus och på utsidan mia . lucas och Alvin. eftersom jag är förkyld kunde jag inte gosa med honom , men så söt :)) Gratängen som Jenny gjorde var jätte god :) Den ska jag sno receptet på :)

När Jenny gick till arbetet tog jag med mig Alcie och Vera hem ...
Nu liggeer ja i soffan å äter turkisk peppar.. mmm  Lakris som är såååå gott eller hur fröken Bergman ;)))

I eftermiddagen blir de en tur till torp tror jag , vi ska handla lite mat och lite på apoteket å så ..

Ha en fortsatt bra dag ...
kram Johanna

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha underbara johanna.. Stoppa i dig hur mkt lakrits du vill, mig får du inte i en bit :P

2011-05-03 @ 21:03:04
URL: http://nennebergman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är du gravid?

2011-05-03 @ 22:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0