1: advent

god dag på er!

har varit dålig på att uppdatera de sista dagarna men här ska ni få lite...

I natten mellan torsdag och fredag sov jag nog 4 timmar , max. Vi somna sent eftersom vi låg och kika på Ture blood och det va så spännande så vi kolla många avsnitt ;) Desutom har jag ju ställt om dygnet lite så jag var itne spec trött ändå.. Fredagsen spenderades med mamma , vi var i väg och köpte en vagga till Meja och sedan åkte vi till Ikea.. Det var skoj men oj vad ont jag hade , det gjode skit ont att svänga med kundvagnen till och med., det blir INTE något Ullared den 6 dec. Rikard hämta mig efter jobbet och då blev de mys :)

Lördag: igår var vi uppe tidigt de börjar bli rutin att gå upp tidigt på lördagar , vi har alltid ngt inbokat. Idag stod de SPA på schemat , Stenungsbaden! När vi kom in i entren möttes vi av en heelt fotbollslag som också skulle dit, Nej tänkte jag ! men de stanna inte såå länge som tur var. Islutet där var de riktigt lungt och skönt faktiskt :) Underbart att plaska rrunt i en varm pool utan att ha de minsta ont och ha fri tillgång till massa god frukt :) Men ska ni på spa tycker jag nog absolut att Vann spa är de bästa :) Trötta och nöjda åkte vi hem och det blev en lugn kväll vill ja lova framför tv:n somna strax efter 22. Som en stock har dock jävulskt ont mellan bena och i magen hela natten så fort jag vänt mig om eller varit uppe på toaletten.. ska jag gå och ha ont i 1 månad till ? Jag kommer dö!

Idag hade vi sovmorgon till 11 , hade kunnat sova hela dan tror jag. Vi åt vörtbröd med julskinka till frukost och nu ska vi ner och städa här hemma lite grann de behövs vill ja lova :)

hoppas ni får en fin dag:) kramar


Kommentarer
Postat av: Susanne - 22 år och gravid

Hoppas att lilla Meja kommer ut snart så att vi kan ta bebispromenader och gå på babykafe och sådant tillsammans. Men jag kommer lova att du kommer ha rätt ont sen efter förlossningen med så det är inte bara nu tills hon kommer. ;)

2011-11-27 @ 14:35:19
URL: http://www.snusenbusen.se
Postat av: Jenny

Ont efteråt? varför de?.. De hade aldrig ja =)

Längtar såååå tills lillan kommer!

2011-11-27 @ 17:15:51
URL: http://nennebergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0