26 dagar.

Hej !

Nu är de bara 26 dagar kvar , tror du jag längtat !? MEN på något sätt känns de fortfarane overkligt, ska jag bli mamma är de verkligen så , ? att jag ska få uppleva den dröm som jag haft sedan jag var liten... ?

i förmiddags åkte vi ju till pappa , vi tog bussen dit och när vi stod och vänta på bussen från stan till skogslyckan börja vera gny och se spöken , hon är ju i den fasen just nu så hon ser spöken eller känner otäcka dofter precis innan hon ska löpa., men innan de blev ngt störra drama så hann jag avstyra de hela.. ;) Väl inne på bussen ska hon hälsa på allt och alla och det utlänska gubben som satt längst in i ett säte tryckte sig ännu längre in när vera skulle hälsa, Pinsamt..
När vi väl kommer till de säte som vi ska sitta på så hoppar vera upp i sätet och jag ska ta ner henne och hon tjuter som jag håller på att ha i hjäl henner där bak i bussen., för stunden så kände jag ALDRIG MER!.  men resten av resan gick ju smärtfritt ;)

Pappa lilla bjöd på kyckling och ris, jätte gott! Sedan tog kan en långis med vera och jag däcka en stund i soffan.. Rikard kom vid 3 tiden i dag och hämta oss så vi åkte en sväng ut till torp., där vi köpte gipsbindor så nu ikväll har vi gjutit av min mage, låg på golvet och hade as ont men de var de värt ;) Visar bilder i morgon!

vad har jag gjort mer, jo vi åt köttbullar sås och potatis här i dag, hur gott som helst sedan så har vi kikat på arga snickarn snart ska vi lägga oss i sängen och kika på bonde söker fru på web tv.

Imorgon har jag inga planer alls får se va jag hittar på :) Hoppas ni haft en bra dag :) kraamar

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till emilia

ja nu är det verkligen snart din tur!!

det var verkligen jättefint, men ingen har berättat för mig om allt som händer efteråt. jag blev lite smått rädd eftersom jag trodde att jag skulle få henne på bröstet och så var det klart.

men efter att allt var klart, och man börjar lära känna sitt barn och älskar barnet mer och mer, så kan man gå igenom allting igen tusen gånger om!! :)

2011-12-03 @ 17:30:28
URL: http://emmalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0