BM besök

tjohej .. just nu sitter jag och mornar mig i soffan tääänk att det kan vara så skönt att sova på morgonen har aldrig innan uppskattat de på samma sätt..

dagen igår gick rätt fort inte så konstigt när man sover så länge kanske .. Hade gjort mat tills Rikard kom hem som vi åt sedan tog vi oss en promenad med Jenny & stefan åh vad jag saknar promenaderna tillsammans med dom , men nu håller jag tummar och tår på att de snart flyttar närmare oss , då jädrar ! :) Promenaden igår tog en timme , annars hade den nog tagit 20 min tror jag men vi stanna en del så hundarna fick ruscha i backen och så gömde sig Rikard & Steff så de fick leta och använda hjärnan lite ;)
När vi kom hem åt vi lite fruktsallad och kika på Ensamm mamma söker.
Känder verkligen av promenaden igår kväll så de fick bli en låååång varm härlig dusch..
Igår kväll hämta vi även ett bort som vi ska ha i vardagsrummet , ett vanligt bort där man får plats 4 st så man slipper äta i soffan och där man kan sätta en barnstol sedan, jag blev jätte nöjd ni får se bilder sedan!

Stax ska jag ta mig en tur med Vera här sedan ta tag i hushållssakerna , lägga i en maskin tvätt, plocka ur diskis och sedan ska jag till BM hoppas allt är lika bra som vanligt ! :)

I morse föresten hade jag ont i sidan av magen , de kom och gick liksom eftersom det är första gången som jag är gravid kan ja ju inte säga vad de är men kan de vara sammandragning (har innan bara känt att magen varit spänd) eller kan de vara förverkar?
hoppas ni får en kanon dag :) kramar

Kommentarer
Postat av: emma, gravid i vecka 38

tack för tipset!!:)

hoppas du har en bra dag!

2011-11-08 @ 12:19:49
URL: http://emmalia.se
Postat av: emma, gravid i vecka 38

tack för tipset!!:)

hoppas du har en bra dag!

2011-11-08 @ 12:19:52
URL: http://emmalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0