dagen-

denna dagen har gått fort fast ja egentligen inte gjort spec mkt.. dammsög och plocka lite här hemma..
Mamma kom förbi & jag hjälpte henne med att lägga ut lite saker på Ua torget och facebook köp/sälj/byte.

När Älsko kom hem mötte jag och vera honom fick även träffa Lucas :) När vi kom hem åkte vi å handla trodde jag skulle dö i affären , ush va ont jag fick inte konstigt att man drar sig och har gjort läänge nu, men skönt när det är klart! Ikväll har de varit lungt, vi har tjuvstartat lite på Julen så idag blev de gröt , clementiner , julmust , skinka och vörtbröd :) Underbart gott å mysigt.
Ensam mamma söker såg vi på också.

Nu är Rikard ute med Vera och när han kommer hem ska vi ta en dusch och sedan lägga oss i sängen och kika påweb tv innan min rygg går av ...

Hoppas ni haft en bradag :)  kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0