Dagen.

hej igen..

mestadels av dagen har vi varit hemma vi skulle egentligen städa nere i källaren men jag orka inte de och tyckte de var viktigare att få de ordning här hemma först.. Det tog hela dagen eftersom vi inte var spec effektiva så fick vi Simon på besök bitt uppe i allt med det var gott de med , att slippa stressa..

Efter vi ätit tog vi oss en tur till Mamma och kidsen där det hade bakat hela dagen, mamma gjorde en extra satts med lussekatter till mig för jag itne gillar saffran ;) Goa mamma ! det var jätte goda ! Maja gjorde knäck och jacob och Rikard konstuera ett pepparkakshus som blev jätte fint :) Ïnnan vi åkte hem fick jag med mig risgrynspuddig hem, en av mina favvisar.. Strömmen gick även tur de har värmeljus alla fall!

Nu ikväll har rikard satt upp mina tavel lister som jag köpte på IKEA i fredag, visar lite bilder i morgon tycker de blev bra alla fall..
hoppas ni haft en fin dag :) kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0