De två senaste dagarna.

Hej på er!!
hoppas er helg har varit superbra , för det har min varit !!

Igår efter vi hade varit på simtävling där Jacob simma och desutom snabbt så la vi oss i sängen och kika på film, men efter en liten stund blev jag så trött så jag fick sova en stund , ja sissådär 1,5 timme.. då var jag rätt seg och nästan ännu tröttare men det var bara att försöka komma igång.. Hade fått sms från Sanne där det stod att vi gärna fick koomma och hälsa på , sagt och gjort , vi gjorde oss klara och åkte mot Munkedal där vi fick träffa den lilla familjen och den nya familjemedlemen , Kevin! Han sov hela tiden vi var där och var otroligt fin, det har de verkligen gjort bra.. :) 

Efter besöktet åkte vi vidare mot Lysekil , där vi fira Rikards fina mamma som snart fyller 50 år. det bjöds på räkor och tårta och massa alkohol för dem som var sugna , både jag och rikard avstod men hade väldigt trevligt ändå.. det var en orkester som var där och spela och folk dansa, sjöng, och hade de roligt :) vid 22 tiden kändes det som min rygg skulle gå av efter ha suttit på en stol nästan hela kvällen så då åkte vi hem , och vi somna båda två nästan med en gång..

Söndag: Idag hade vi planerat att ha en slappfisar söndag, och de blev de kan jag lova. vi sov till 11 i morse , sedan gick Rikard upp och ut med vera , ner till affären och iväg och hyrde film, jag låg kvar i sängen med en väldans huvudvärk .. man kan nästan tro att jag hade nallat på spriten i går för jag kände mig bakfull :/ men vi ett åt vi frukost och jag fick i mig två alvedon så börja vi kika på film men mina ögon gick i tittikors så jag fick vila 2 timmar.. Under tiden kika rikard på Harry potter, när jag vakna hängde jag lite tvätt för i dag har vi tvättat massa barnkläder :) Sedan var de dags att skala potatis och göra odrning maten som hade stått på spisen hela dagen -porter Stek ! Den smaka underbart som alltid. När vi ätit oss mätta så tog vi en långis och denna gången hade vi faktiskt lite tempo, undra hur ont jag har i morgon ? men det är ett senare bekymmer ska ändå inte göra ngt spec :)
När vi kom in tog vi oss lite te och kika färdig på filmen , den var faktiskt rätt bra "bad teacher" hette den..

Nu blir de dusch och sedan ska vi kika på ett asvnitt trueblood i sängen innan det är dags för natten..
Här kommer lite bilder från helgen :)
Hoppas ni mår bra kramar










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0