Fredag + Lördag.

heej på er..

men herre gud va dålig jag är på att uppdatera har jag så mkt att göra !? :)

Igår liksom idag har jag haft toppen dagar.. Igår fika jag med Susanne på Cactuz åt i vanlig ordning tacos sallad svin gott och vårlhungring var jag eftersom jag åt frukost kl 6 på morgonen.. Sedan hann jag inte mer än hem så kom älsko hem, vi skulle egentligen hälsa på Susanne och pluttis med så blev de tyvärr inte så vi åkte till Susanne och Mattias och där bjöds de på kräftor, hur gott som helst och en väldigt trevlig kväll !!

Sov väldans dåligt inatt, hur kan man vara såå varm när de är så svalt och gott i rummet !? vakna i vanlig ordning varannan timme och va uppe och kissa.. Sa ngt smart till rikard igår.. "längtar tills dec då kan jag sova en hel natt " men nej de kan ja ju inte ;) Men då vaknar man ju av att de finaste man har vill ha mat och inte för att kissa :) Gröt frukost fick de bli idag,  de ända vi hade hemma sedan tog vi en tur på bjursjön innan jag å vera blev lämnade hos pappa :) Rikard  skulle iväg och spela rollspel i dag nämligen :) Carolina är hemma å hälsar på ihelgen , :) Vi fick presenter från USA en smaknapp eller någont , en jätte söt klänning och converse skor, rosa ! :) hemma hos pappa bjöda de på mat efter maten var alla jätte trötta så vi la oss och sov middag :)
Vera och pappa var ute på en långpromenad och efter de tog vi oss ner till Napolie där det blev pizza..
Det har varit en lugn och go dag., :)
Nu sitter jag här i soffan och tar de lungt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0