Fredag :)

hej på er !!

Idag är jag på strålade humör , kanske för att de är fredag ?? :) vem vet!? Sov kasst i natt men fick sova ut i morse så det gjorde ju inte så mkt!

har hunnit med en tur med vera , vi kasta boll och leta godis (vera) när jag kom in åt jag lunch , fjärde dagen i rad jag äter fisk inte undra på att jag har blivigt så smart ;)!
eftersom jag är pigg i dag så ska jag städa här hemma, tvätta en del tänkte börja tvätta en del barnkläder man vet ju aldrig när de vill sätta i gång..

Ikväll ska vi hälsa på farmor och farfar , finaste farmorn och farfarn i hela världen , Rikard ska hjälpa farmor med hennes dator. Om vi hinner ska vi också äta tacosbuffe på cheers kl 19 annars blir de pizza :)

Imorgon ska vi kika på Jacob när han simtävlar, hans första tävling så de ska bli jätte skoj! På kvällen ska vi på 50 års kalas till svärmor, det ska bli väldigt roligt :)

hoppas ni får en kanon dag :) kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0