Helgen!

Hejj på er!!

Dålig på uppdatera och det beror på att jag haft en del att göra ihelgen.. känns inte som vi varit hemma ngn ting.
Rikard var ju som sagt på firma fest i fredags, vi hade skrivit upp bussar till honom som han skulle ta men konstig nog lyckades han inte ta en ända utan hamnade på "röd express" och blev fast i stora höga där han somnade ute.. ensam.. så kl 4 på morgonen kom mamma och roger och hämta honom så han var hemma här vid 5 frösen & trött.. Men vi skulle upp halv 8 igen och kolla på Jacob när han simma så de var bara å gilla läget. men 2 timmars sömn var vi itne så fräscha på lördagen men det var väldigt skoj att kika på Jacob, han är ju så duktig !

Efter simmningen så var de dax för en tur till Stenungsund där vi skulle besiktia bilen , den gick igenom, eller ja bromsarna bak var nästan slut men vi slapp komma tillbaka :) Underbart!! Sedan åkte vi vidare mot Lyse där vi fick god mat av Rikards mamma och pappa, fick även träffa min fina svägerska och lilla Milo som bara växer och växer :) Vi stanna inte så länge utan åkte hem och la oss i sängen och kika på web tv jag kunde dock inte hålla ögona öppna som somna en två timmar mellan 18-20 men det var inga problem att somna sedan vid 22 ändå :) Sov som en prinsessa den natten!

Gårdagen då, ja vi hade sovmorgon , åt grötfrukost , slappa 1.5 timme i soffan sedan spendera vi dagen hos mamma vi hjälpte till att köra ett lass eftersom de håller på att flytta ut till huset nu ... vi fick god mat i form av stek,potatis och kantarellsås :) vi kom hem rätt sent så då blev de mys framför tv:n.

I natt sov jag som en stock och hade inte särskilt svårt att somna om efter rikard gått till jobbet.. :) vakna vi 11 och tig en tur med vera. Idag är d dimmit ute med det är inte så kallt vilket är gott :) När jag kom in ringde jag försäkringskassan , ush vad jag inte gillar de och har en stor klump i magen så fort jag vet att jag ska ringa och hålla på.. men idag gick de över förväntan, jag får min gravpenning :) dock två veckor för sent men bättre sent än aldrig :) jag är gllaaaaad  NU kan jag slappna av på riktigt käänner jag !!!

Idag ska jag dammsuga här hemma och göra lite fint! hoppas ni får en toppen dag :)
kraaam


vecka 16

vecka 25

vecka 29

Vecka 34. Tror snart magen spricker ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0