Lillelördag

Hej på er!!

I morse vakna jag kl 4 & gick upp kl 5 av jag mådde illa så hungrig jag var.. Det blev lite kräm och mjölk. Ville inte in till sägen och riskera att väcka Rikard så jag stanna uppe, gav Vera lite mat koka ägg till Rikard så han kunde ha med sig till frukost till jobbet, kika lite en "sju sorters kakor" Boken om insperation till va jag kunde baka någon dag.. Till slut blev kl 5.40 och jag kunde väcka rikard så slapp han den hemska klockan.
När Rikard åkt gick jag och la mig sov som en stock till kl 12.

När jag vakna tog jag ut vera och seddan gjorde jag lite lunch idag blev de lax, sås å potatis de var inte dumt alls.. :) Sedan var de bara att packa badväskan och så kom mamma å hämta mig och vidare mot simhallen. Idag simma jag 30 min vilket var väldigt gott! Jacob var med och han träna starter och dök efter ringar på botten.. så himla duktigt .. :) Efter simturen basta vi lite , underbart :)

NU ligger jag nerbäddad i soffan RIkard gjorde pannkakor när jag kom hem som vi precis ätit  nu är han ute med vera .. Ikväll blir de lungt med "bonde söker fru" och "Arga snickarn" :) hoppas allt är bra med er :) kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0