Lördag.

God morning!

kl 5 börja min dag i dag. !
igår kväll kände jag verkligen av städningen jag gjode under dagen , underbart.. det är någon närv som ligger i kläm tror jag för det hugger liksom till på ena sidan vid rumpan och liksom strålar ner i benet , så rikard fick hjälpa mig här en par gånger från toa.. ;)

Igår kväll var de lugna gatan , det blev pizza hemma framför tv:n de var de jag orka sedna förflytta vi oss in till sängen och kolla på webtv som bland annat var "drömmen om ett barn " och "du blir va du äter"
Inatt har jag varit uppe hur många gånger som helst å kissat , känns som jag bara lägger mig så måste jag upp och nu kl 5 var jag desutom hungrig!

ska försöka hålla mig en timme för då ska jag ändå väcka min andra hälft som sover som en stock tänkte kanske jag skulle baka scoens tror det hade varit uppskattat :)
Sedan ska vi ju som sagt till simhallen och kolla på Jacob :) 50års kalajs ikväll ..

ha en trevlig lördag kära vänner!
kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0