Måndag.

hej på er! idag går jag in i vecka 37 (36+0) jag hoppas denna vecka är lika bra och går lika fort som förra.. :) Börjar få mer och mer ont i blygbenet (tror jag ) det heter och mer och mer sammandragningar och en å annan förverk. Det känns som en evighet att de är 1 hel månad kvar men tiden går säkert fort ;)

Idag vakna jag halv 9 Rikard väckte mig med pussar och kramar ! :) Underbart. han fick gå upp senare i dag eftersom han skulle på kurs och kursen var på Bohusgården, jädra bra ! Jag och Vera följde honom dit och passa på att kasta lite boll , men fy farao de är ingen värme ute. Om en stund ska ja röja undan här lite kl 12 kommer ju Isabelle hit , de ska bli jätte mysigt,

vi hörs sedan kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0