Ny vecka både för mig och Meja!

Tjo på er !

Idag går jag in i vecka 36 (35+0)vilket innebär att det är 5 veckor kvar till beräknad BF.
Vakna i morse vid 11 av att mamma ringde , lika bra att gå upp annars hade jag sovit betydligt längre eftersom jag sov mitt på dagen igår så var jag inte så trött när vi skulle sova igår..

Har för en stund sedan varit ute på promenad med Vera vi kasta lite boll och så gömde jag köttbullar som hon leta som en tok efter :) , det känns i hela kroppen att vi var ute på långis i går fy farao..
Snart kommer mamma hit och vid två ska vi hämta kidsen och sedan vidare hem till mor, där ska jag och vera spendera några timmar till våran goa Rikard kommer och hämtar oss efter jobbet :)

Annars blir de nog lungt tror jag. Imorgon ska jag till BM spännande å se hur mycker magen växt den här gången..

Föresten har varje dag ungefär upp till 22 unika besökare, har ingen aningn om vem som läser min blogg tycker det är jätte skoj att ni gör de. Men kan ni inte skriva vilka ni är på kommentar här nere? Hade varit skoj !

ha en fortsatt fin dag., skriver säkert senare ! kramar


En Mycket stolt Morbror !

Kommentarer
Postat av: Liv

Jag kikarB in ibland ! :)

Spännande med din graviditet, sånt är spännande att läsa :) all lycka till er!

2011-11-21 @ 13:22:52
URL: http://livjakobsson.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag läser :)

2011-11-21 @ 15:00:50
Postat av: Therese

Här är en till Therese som brukar läsa!

2011-11-22 @ 15:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0