Onsdag.

hej på er !!


på sista tiden har jag nog kunnat dricka hur mkt som helst.. är törstig hela tiden! I och för sig kissar jag ju väldigt mkt också..
igår va dagen sådär faktiskt simningen som jag skulle gjort på förmiddagen blev på eftermiddagen låg och kika på Skilda värdar , nu har jag sett alla (3) boxar som jag fick låna av Rikards snälla kusin.. Åkte ner till badhuset vid 4 tiden och de var inte så mycket folk mest barn som hade simskola och som kolla väldigs mkt på tjocka jag, barn är ju så häärliga också det kollar verkligen, haha! :)

Efter simningen så basta jag , och idag var de riktigt gott att basta och jag var ensam nästan också.. Rikard kom och hämta mig och vi åkte till willys och handla lite grann.. Resten va kvällen var lugn vi kika på "kär å galen " & "värsta pojkväns akakdemin" egentligen två usla programm men ändå skoj att kolla på..

idag hade jag ställt kl på 10 men vakna lite innan har ingen som helst lust att göra någonting i dag, framför allt inte gå ut ! men om en timme ska jag å Vera åka till pappa, han ska bju på Lunch :) kykling skulle de bli idag ! gott att komma i väg lite..

I eftermiddag ska vi en snabb sväng till torp och köpa gips så ska vi avgjuta magen ;) låna bild från google men typ en sån ska jag göra,, någon som har tips på hur jag kan dekorera den sedan? :)



ha en toppen regn dag, kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0