Onsdag morgon.

morning på er!!

I dag vakna jag kl 5 å låg å vänta på att Älskos klocka skulle ringa. Var nämligen vrålhungrig som jag är alla andra dagar också men aldrig orkar gå upp... Så i dag gick vi upp samtidigt och jag följde honom ut till bilen så Vera fick sig en morgon kiss. Nu har jag precis ätit frukost och ska nog sticka lite och om jag känner mig rätt kommer jag snart bli trött igen å sova en stund till :)

Dagen idag blir nog lugn tror jag , ikväll när Älsko kommit hem så ska vi handla lite , vi har dragit ut på de sedan i söndags och verkligen töömt allt vi har(nästan) i kyl/frys å tänk att vi klarat oss så många dagar å tänk va mycket mat man har som man inte gör något av. vi hade tex 3 matlådor med kallops i frysen så i dag blir de kallops :)

Skriver säkert sedan , tänkte lägga ut en bild på stickningen för er som är intresserade., satt å hetts sticka i går så jag kommer i kapp Jenny  ;)

Ha de toppen, kramen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0