Onsdag + torsdag.

gokväll på er!

Ännu en dag har passerat i en rusande fart. Igår hade jag inte tid at skriva blogg. Var med mamma och småkidsen på museet och gjorde drömfångare jag tyckte de var himla mysigt men väldigt pilligt ;) När jag kom hem satt jag å sticka en stund innan det var dags att möta husse :)
Igår blev de fjärilskotletter, klyftpotatis och sås här hemma och sedan åkte vi vidare till näl för att hälsa på min svägerska. Hon fick inte ta med sig plutten ut men vi fick se han genom fönstet när sköterkan höll honom , så fin :)
När vi kom hem va kl närmare 21 så vi la oss och kika på webtv..

Idag hade jag sovmorgon, underbart! :) tog en tur med Vera och sedan frulle på de.. har verkligen haft en slappfisar dag idag stickat och lyssnat på barnmusik hela dagen typ ;) När rikard kom hem var maten klar och jag å vera var ute och mötte honom , under tiden vi vänta leta vera godis :) Idag blir de lungt, robinsson och mys på hög nivå är de som gäller :)

här kommer lite bilder..
puss


4

färgerna på filten ;)


En bit på väg


vi pimpa skötbordet, nu ska de bara upp på väggen ;)










Kommentarer
Postat av: Susanne - 22år och gravid

Vad fint skötbordet blev =) Det gjorde gott med en dekoration.

Jag tor att filten kommer bli super fin till lilla Meja.

2011-11-03 @ 19:41:20
URL: http://www.snusenbusen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0