Onsdag.

tjoho!!

vaknade i samband rikard väckar kl ringde och tänkte att de är lika bra att gå upp , ta ut vera och sedan äta frukost. så är de gjort.. annars brukar de bli frukot väldigt sent och ingen lunch vilket resultarar till att jag är aphungring vid 3-4 tiden.. Idag var de kallt minsann ute ush., så de var gott å komma in och äta frukost under täcket :)

Satt å kika lite på datorn innan jag bestämde mig för att sova en stund till.. Hade så ont i benen så fick svårt att sova tror de beror på att de är svullna eller?? Nu har jag alla fall precis varit ute på tur med vera , vi hade med oss hennes älskade boll , som vi kasta och gömde en bra stund i skogen , kan man inte gå så får man komma på annat å göra ;) Vera är alla fall trött ! när jag kom in gjorde jag ordning lunchen som står i ugnen idag blir de lax bonjour och potatis :)

Igår var vi ju hos Jenny och Martin å Lilla Wille som inte är så liten längre :) där fick vi jätte god mat , fisk sån fisk ska jag göra här hemma ngn dag tänkte jag för den var väldans god.

Dagen idag blir nog lugn ska tvätta liite och sedan ska vi hyra film, vi får hyra en gratis film så de gäller att passa på .. har även kköpte en åkpåse och lite kläder till Meja på facebook som vi ska åka å hämta ;) visar bilder i morgon eller sedan..

hoppas ni får en toppen dag :) kramar

några bilder från gårdagens promenad :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0