Söndag + Måndag.

Hej på er!!

Söndag : vakna av att svärmor ringde idag skulle vi äntligen få träffa lilla Milo ;) Vi gick upp och gjorde ett röjande här hemma sedan tog vi oss en snabb sväng till torp där vi köpte en liten present i form av kläder ! När vi kom tillbaka igen så var de på väg från näl så vi beställde pizza som var lagom klar tills de kom.. Milo sov nästan hela tiden och jag skulle kunna hålla honom hur länge som helst men de gick ju inte, hade en fruktansvärt STOLT morbror som också ville ha sin dos av honom ! Det var ett trevlig besök..
efter det åkt hem önska jag mer än någonsin att det skulle vara december och att jag också skulle få träffa min Meja ! för tillfället så känns de som tiden gå såå sakta, men den som väntar på något gott!
Resten av kvällen blev lugn , vila en stund under tiden rikard och vera var ute på en långis.
Sedan blev det fruktsallad och webtv resten av kvällen! Mys på hög nivå men min Underbara Rikard!

Måndag: Rikard ringde till mig i morse vid 10 tiden just då hade jag precis innan vaknat till och skulle bara dra mig, men somna om och vakna inte för ens vid halv 12 , shit ! gick upp och tog på mig tog ut en väääldigt morgon trött vera och kände att jag hade huvudvärk , har förmodligen sovit för mkt.. När jag kom in gjorde jag ordning knäckemacka med ägg på , så jädra gott.. Nu sitter jag här och har kikat lite på skilda världar och stickat, känner mig jävligt trött men somnar ja nu sover jag ju inte inatt garanterat..

hoppas ni får en kanon dag :) kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0