Tisdag.

Godmorgon..

vakna idag med halsont och huvudvärk, underbart.! kika ut genom fönstet och ser alla fall att de är sool., gott. Om en stund ska jag och vera ta oss ut på en tur!
Försäkringskassan ringde mig idag angående mina pengar för sjukskrivningen, har ju varit sjukskriven sedan den 21 sep och ännu inte fått något så de blir en fin klumpsumma ;) Han skulle ta beslut i dag så i denna vecka borde pengarna rulla in , direkt på sparkontot :)

Annars i dag blir det lugna gatan när jag kommit in ska jag äta sen frukost och bara ta de lungt sticka lite och softa, i eftermiddag ska vi hem till familjen Bergman/Stensson och hälsa på, det var ett tag sedan och det ska bli väldigt mysigt :)

Hoppas ni får en kanon dag :) kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0