Tisdag och BM möte.

Hej på er  !

Just nu sitter jag här i soffan , och dricka svartvinbärssaft , hemmagjort av mamma :) det är verkligen skillnad på saft och saft om man tänker efter ..

Nog om det. vakna i vanlig ordning när Älsko gick upp men idag hade han ställt sin arbetstelefon så det var en kvinnor röst som tala " - Nu är klockan 5.40 och det är dags att gå upp " var inte riktigt beredd på de och blev rätt rädd.. passa på att ta lite yoghurt med hallon i och utfodra vera medans jag ändå var vaken.. Sedan somna jag om så gott så..
När jag vakna igen tog jag en tur med Verisen och sedan kom mamma förbi en sväng , hon körde mig upp till BM :)

Min barnmoska va nöjd med mig idag igen ;) hon sa att magen hade sjunkt och att det inte gjorde så mkt att bebisen kom ut..
Hade gått upp ett kg och magen hade inte växt sedan sist vilket jämna ut min redan förhöjda kurva en aning :)
alla värden såg bra ut och sånt gillar vi :)
ska i dagarna börja lite smått att packa bb - väskan ...

här kommer lite bilder på magen..






Kommentarer
Postat av: mamma

Du fina Johanna , nu väntar vi alla på Meja det blir en jul klapp det <3 känner i gen mig så , i dig när jag ser din mage .....du kommer att bli en fin mamma <3

2011-11-22 @ 17:30:43
Postat av: Anonym

Inte långt kvar nu johanna! Meja är snart här:)

2011-11-22 @ 20:37:37
Postat av: Erika

Gud vad magen sjunkt på dig :) Mysmage du har :) Saknar min mage lite nu. Haha nej då. ÄR allt glad att ha min bebis ute. Haha :) Håller tummarna för att allt går bra och att du slipper gå över tiden. Kram kram

2011-11-23 @ 20:59:15
URL: http://19ochmamma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0