tisdag.

tjohoej..

sitter här i soffan och är jätte trött men ska försöka hålla mig vaken och se värsta pojkväns akademin. vilket jävla program egentligen. Tror inte det bara är killarna som har "problem" om man anmäler ngn till ett sånt program.. hallå eller!? man kan väl prata med varann än att lämna ut sina pojkvänner i tv.. stört men kul att kika på..

Vakna halv 11 av att Rikards fina kusin ringde , goda nyheter om en liten plutt som tillkommit under morgonen :) ! Tyckte de var lika bra att gå upp och ta en liten tur med vera och äta frukost, det blev tacofrukost i dag :)
Jenny domeij ringde och hörde av sig och undra om vi kunde ses , hade ju ingent annat för mig så det gjorde jag ju gärna. vi tog en fika på rådhuscaffet  ;) Innan de var dags att ta bussen hem gick jag in på garnaffären och köpte 10 st rullar med garn, här ska de stickas filt till lillan !
lägger ut bilder lite längre fram :)

hoppas ni haft en bra dag :)kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0