Torsdag!

hej på er kära ni!

Idag är de torsdag. Hade lovat mig själv att inte gå upp senare än 11 idag men de gick inte :( resonera så här att imorgon och på lördag får jag inte någon sovmorgon så jag får passa på nu :)

tog mig en tur med Vera, mötte Vaktis i gången det var ju tur eftersom en huvudsäkring gått igår ( & och i förrgår) så han var här å kika skulle komma med en elektriker sa han..  Lunch i form av nudlar har jag också fått i mig,, snabb å gott å göra :) Har ringt försäkringskassan idag också undrar när jag får mina pengar., de hade fel på systemet så de skulle ringa upp !
Annars händer de inte så mkt , lungt dag men en långis i kväll med Älsko :)

Imorgon ska jag å mamma köpa vagga till lillan och sedan ska vi till IKEA ; det blir en bra dag i morgon med andra ord :)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0