Torsdag :)

God morgon på er!

Dagen i går blev inte alls som jag tänkt , tröttna rejält på att vara hemma och på knäppa försäkringskassan och läkare å skit, kände mig för en stund så fruktansvärt oviktig för jag är ju "bara timvikarie" Doktorn fråga mig om jag hade rätt till havandeskap eftersom jag "bara är timvikarie" och försäkrringskassan drar ut på de så de är snart ingen ide att få de heller..

Var lite ledsen igår när Rikard kom hem och han är så bra på att trösta , han hade tänkt att vi skulle ut och äta på kvällen eftersom vi inte vet när vi kan göra de nästa gång sa han , och det var det jag behövde , komma ut och känna mig viktig! SÅ vi var på kvarters, det var som vanligt god mat och mysigt ! :) Innan vi åkte hem handla vi lite.. Sedan tog vi en promenad med Jenny och stefan! :) Snart ska de förhoppningsvis flytta närmare oss, ingen är nog gladare än jag! tänk att bo 5-10 min ifrån bara! Efter promenaden så gick vi in och drack te och kolla på webtv i sängen, mys!

rikard koppla föresten i sägarna igår, vi har sånna sängar som man kan höjja och sänka i ryggen och så det är perfekt nu när jag vissa dagar inte vet om jag ska sitta stå eller ligga och när soffan är obekväm :)

Idag gick jag upp med ricko , så nu har både jag och vera får krubb ska nog sticka lite tror jag eller kanske försöka somna om en stund.. Dagen ska jag spendera med mamma.. :)
Imorgon kommer Maja och Jacob hem till mig vi ska ha fredagsmys och bara gotta oss... åååå vad jag längtar! :)

Hoppas ni får en kanondag. återkommer i eftermiddag med biilder under dagen :)
kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0