Underbara barn.

hej igen.

Kom å tänka på en sak. Rikard var och greja på ett dagis i går.. Så hade de stått några småflickor i 4-5 år åldern och kollat på rikard när han jobba och en hade sagt "-Han är inte så dum han." och så hade han haft med sig en svans hela dagen , en liten flicka som faktiskt också "jobba" hon hjälpte han och bära saker och sånt..
Lärarna på dagis hade sagt till Rikard att han borde få extra betalt för att vara Vikarie ;)

Nu har jag precis snackat med f-kassan och det är såååå tröga och de fattas papper och saker hela tiden, varför kan de inte bara ringa och säga de då?? så går ju allt fortare.. skit system..
En glad överraskingn är ju att jag få sjuklön för de 2 första veckor som jag varit sjukskriven, de hade ja ju inte räknat med , gott med liiiite stålar alla fall ..!

Nu ska jag snart börja med maten här.. ha de så bra :) kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0