En bra dag.

Go kväll på er!

Dagen har bara sprungit i väg, det var mysigt att träffa Sarah , det gör vi alldeles för sällen tyvärr.. det blev en tacosallad som vanligt på Cactuz :)
På väg hem tog jag vägen om hemmkväll och hyrde tre filmer , filmer som bara jag fick välja inga jädra skräckisar eller action pang pang utan tre romantiska komedier ;)
Köpte liiite godis också ... har sett en film nu ikväll var så trött vi 6 tiden så fick pausa och vila en halvtimme , smart för nu är jag jätte pigg..

Pappa var ute med Vera förut så nu ligger hon och snarkar i sin bädd :) Imorgon skulle pappa komma tidigt och ta ut Vera så det är bara för mig och upp å hoppa. Vi ska även hälsa på farmor och farfar , farfar blev 86 igår..

Snart ska jag försöka sova, ush va svårt det är utan Rikard så jädra ensamt, förstår inte hur jag klara av när han jobba i norge. Men det är ju viktigt och sakna och det gör jag verkligen nu!

Hoppass er dag varit fin! kramar Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0