En bra dag.

gokväll i stugan!

Hade tre ärenden att göra i dag  vårdis, hämta pappas jacka på cheers och fixa en underskrift för omplacering av havandeskapspenningen.. men allt löste sig ju lappen kunde jag skcika , pappa hämta jackan själv och doktorn ringde upp så jag slapp åka dit ;) La mig och vila en stund och åt lite lunch i lugn och ro medans jag vänta på mamma. Hundarna sprang som vildar ute på bjursjön och det var riktigt gott att komma ut :)

Maja och jacob följde med mig hem och vi hjälptes åt att plocka ordning lite sedan åt vi morötter och gurkstavar med ditt medans vi kika på webbtv "mojje och Mimmi " När rikard kom hem kom mamma stax efter då åt vi tacos och myste i soffan.. det har varit en jätte mysigt dag med människor som jag älskar :) !

Nu ska jag ta mig en dusch har väldiga sammandragningar så då är de gott med en varm dusch :)
hoppas ni haft en jääte bra dag. kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0