En bra dag.

heej igen..

vart har denna dagen tagit vägen? Susanne var här och vi hade de som vanligt trevlifgt. Vi tog oss en liten tur med dogsen så de fick springa.. Sedan gjorde vi ordning lunch, lyxmåltiden idag bestod av falukorv och makisar :)

Mätta och nöjda satte vi på en film (jag somna som vanligt) När filmen var slut och vi pratat en stund var kl halv 5 och dags för Sanne att åka hem och för mig att börja med maten.. dagen har verkligen rusat i väg och den har varit alldeles lagom mysigt att umgås med sanne!

Igår kväll låg jag och älsko och diskutera ordet "vän" vad är en vän egentligen ?? har haft så mycket tid att fundera nu när jag har varit ledig och kommit fram till att jag har egentligen har väldigt få vänner.. De få jag har är de underbaraste människorna i hela världen, de finns där och jag kommer alltid finnas för dom!

det kommer ju fram mer och mer vilka som är vänner och vilka som är mer bekanta är grymt trött på undanflykter och sånt, säg i stället att man inte har någon lust, jag kan ta de!

Sitter här nu och Rikard har åkt på ngn möte med hemvärnet,  Vera blev tokig när han tar på sig sina sånna kläder :) Hon fick såklart följa med idag :)

Jag ska roa mig med att kika på skilda värdar :)

Imorgon är de redan fredag och då ska jag träffa Jenny och Sanna , det ska bli mysigt! :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0