Fredag + Lördag.

Hej på er!

Har haft fullt upp de senaste dagarna.

Fredag börja dagen vid halv 8. Vi tog vägen om torp innan Lysekil där vi skulle äta frukost , till vår stora glädje hade de frukost buffe på coop 45 rikstaler så vi åt oss väldigt mätta :) Sedan åkte vi till Lysekil till rikard mor & far sedan vidare till Kungshamn..

Idag var de begravning för Rikards faster :/ Väldigt fin begravning med mycket fina blommor och fin musik. Kunde inte hålla tårarna borta..
Efteråt fick man smörgåstårta och annat gott!
Innan vi åkte hem åkte vi hem till Lyse igen och fick med oss Kallops hem, in favoritmat så de tackar man inte nej till :)

Resten av kvällen bestod av mys och webtv.. Somna och sov väldigt gott vakna ju i vanlig ordning när jag vänder mig eller ska på toa ..

Lördag. Idag vakna Rikard före mig , han sa han hade ställt kl i går med ikke så vi vakna stax efter halv 11 och då blir man plötsligt lite stressad man vill ju göra ngt av dagen.. Vi bestämde oss för att hälsa på Susanne och Mattias de var länge sedan och de är alltid lika roligt att hälsa på dom, + att ja var nyfiken på hur de hade fått de nu när de renovetat en hel del i huset :) Det hade fått de jätte fint överallt och det var verkligen stor skillnad till var de var innan , det blev hela andra rum.. roligt :) Vi hade de trevligt fika och åt tacos , innan vi åkte hem tog vi oss en tur med hundarna så de fick leta godis och efter oss i skogen.. Den promenaden känner jag av tydligt nu vill jag lova de foglossningen kan nog inte bli värre nu känns de som.. Imorgon ska jag hämta upp mina krryckor från källaren..

Kvällen blir kort tror jag ska snart lägga mig.. imorgon ska vi till pappasen , han ska bju på mat :)
Hoppas ni haft en toppen dag. kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0