Lördag

gokväll..

Sitter här i soffan och kikar på typ 10onde avsnittet av skilda värdar .
Sov som en kratta i natt somna inte förens vid två , det är verkligen svårt att somna själv så tomt och ensamt. :/

Pappa kom hit i morse och tog en långis med Vera sedan åkte vi hem till farmor och farfar, där fick vi god mat :) Fina fina farmor och farfar !
Vart helt slut när jag kom hem så la mig i soffan och sov en stund kunde verkligen inte hålla ögona öppna , när jag vakna i gen hade Moster ringt och frågat om vera ville med ut på promenad och det ville hon jjue, så passande för jag var ju på väg ut 1.5 var de ute ungefär så nu ligger hon och snarkar i sin bädd..

Under tiden de var ute åt jag pannkakor med drottningsylt ;) Annars har jag ju som sagt inte gjort en jota.. magen är helt spänd så jag ska snart ta en varm dusch så de kanske släpper och kika på film kanske eller borde jag försöka sova.. ?

Imorgon kommer min älskling äntligen hem, det ska bli underbart! :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0