Lördag - söndag

heeej på er.

har inte haft tid att sitta vid datorn i helgen..

Lördag hade vi sovmorgon och sov till kl 11, hade säkert kunna sova längre. Vi åt frukost och begav oss mot bjursjön där de var USK - loppet (löpningstävling ) Pappa var med och sprang så vi kika på honom.. Vera var såklart med , men tyckte gott hon kunde få springa löst där uppe som hon bruka göra :) När vi kikat klart bar kosan mot rotan där jag hittat en matta som jag ville ha, en röd ryamatta till Lillans rum :)

Sedan mötte vi upp Stefan och hans bror med tjej på torp där vi åt Mc donals ! Fick väldig migrän på torp så när det andra åkte upp till borgen för att kika så åkte jag hem och sov i  två timmar , inget skoj alls ville ju med. Men när jag sovit i två timmar och ringde älsko skulle de till ett annat ställe å kika så då följde jag med dit.. Vi leta skatter och hade de mysigt. Kvällen sluta här hos oss med pizza och massa prat!

natten till idag sov jag skit dåligt låg vaken mellan 3-6.30 ungefär. låg å oroa mig för Meja. Hela lördagen hade jag knappt känt av henne alls. Somna till slut och vakna kl 12. Ringde till förlossningen för att rådfråga och det tyckte jag skulle åka in.. allt var som de skulle, som tur var är glad att jag åkte in så man slipper oroa sig :)
Tänk va man redan kan älska någon så mycket!

Nu är vi hemma, rikard är ute med Vera och jag ska snart göra ordning chocklad milksake :) det blir en lungn kväll med massa mys precis så de ska vara på söndagar..
kramar

Kommentarer
Postat av: Susanne - 22år och gravid

Vilken tur att du fick komma in och att allt såg bra ut. Det är verkligen inte alls roligt när man går och oroar sig.

Tänker på dig!

2011-10-02 @ 21:17:32
URL: http://www.snusenbusen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0