Måndag.

hej på er!

Igår känndes det som jag inte gjort en ända vettig sak, jo jag och rikard gjorde världens godaste köttbullar men annars så , ne! Rikard därimot var ute med Vera i regnet och leta skatter i två timmar både vera och rikard var trötta sedan :) vi la oss stax efter 9 och låg å prata , som vanligt om allt och ingenting :)

Imorse kände jag mig rätt utvilad när kl ringde halv 8 anledningen till att jag skulle gå upp var att jag skulle vara på vårdcentralen halv 10 men en timme innan jag ska vara där ringder min doktor och säger att jag inte behöver komma, gott att slippa de tycker jag. så jag och vera tog oss en ovanlig tidigt promenad i dag :)

Nu sitter jag här i soffan och ska vila en stund, om en timme kommer mamma då ska vi till bjursjön med dogsen :)

ha en fin måndag :) kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0