Min graviditet!

 

 

 

 

 

» Beräknad förlossning 26 december 2011
» Jag är gravid i vecka 28 + 6 (29)
» Jag har varit gravid i 201 dagar
» Jag har 78 dagar till förlossningen
» Bebisen väger c:a 1200 gram
» Bebisen är c:a 37 cm


 

 

Kön: Flicka :)
Otålig:
ja nu vill ja att tiden ska gå fort :)
Huvudet ner:
Nej de tror jag inte.
Huvudet fast?:
Nix
Aktivitet inifrån:
Känner henne hela tiden med sparkar, underbart!
Bestämt nanm?:
Elsa Meja N Behrendtz 
Viktökning:
Pass ;)
Har ni köpt allt:
Ja allt vi behöver.
Bristningar:
Några vid höften.
Om födseln:
Tänker mycket på hur den ska bli, längtar så efter att få se våran prinsessa!
Plågor:
Foglossning :S
förvärkar?:
Nej!
Tungt?
: de börjar bli !
Höggravid?:
I månad sju kan man väl räkna mig som de ?
Vatten i kroppen?:
Ja mest i fötterna. 
Nästa BM besök:
24 Oktober
BB väskan packat:
Väntar en månad :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0