Söndag + bilder.

gokväll på er!!

idag har de varit en riktigt slappfisar söndag för min del, inatt sov jag som en kratta låg vaken länge och drömde massa konstiga drömmar..
Min fina moster var här på besök och sedan tog hon med sig vera på en springtur.. vera hade inte riktigt den kondisen att spring ett i ett så många km., så hon var trött.. :)


pannkakslunch blev de idag sedan stack Älsko iväg på skattletar jakt till ett fint ställe, längtar så tills jag också kan gå långpromenader igen!! Medans mina underbaringar var i väg passa jag på att vila och kolla lite på skilda världar :)

När rikard kom hem hade han med sig en bajsbåse (oanvänd) med kantareller , passa perfekt till kallopsen vi skulle äta i dag.. Inte nog med att han plockat dom han rensa och stekte dom också... Vad har jag gjort för att förtjäna en sån här underbar pojkvän.!?

Nu ikväll har vi tagit de lungt, umgåtts med våra datorer, mysigt och socialt sådär ;)
har även fixat lite i barn rummet nu är de nästan klart och jag är väldigt nöjd, ett skötbord är de ända som vi ska sätta in, ett sånt som man fäller upp och ner ni vet , som nästan inte tar någon plats alls :)

HOPPAS NI HAFT EN SUPER SÖNDAG :)
nu blir de Gustavsson tre trappor upp för oss !
men ni ska såklart få lite bilder :)
kramar







Kommentarer
Postat av: Susanne - 22år och gravid

Vad fint ni har gjort det i Mejas rum =)

2011-10-09 @ 21:15:01
URL: http://www.snusenbusen.se
Postat av: Susanne - 22år och gravid

Vad fint ni har gjort det i Mejas rum =)

2011-10-09 @ 21:15:33
URL: http://www.snusenbusen.se
Postat av: Erika

Gud vad fint ni har gjort det :) Hoppas att allt är bra med er :) Du såg så rund och go ut på Öppna när du var där. Fick mig faktiskt att sakna min mysmage lite. :)

2011-10-10 @ 11:57:43
URL: http://19ochmamma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0