Tisdag.

Hej på er.

Ligger här i soffan och har precis ätit frukost , hör hur regnet spör ner utanför. är inte alls sugen på att gå ut här om en stund., men de är ju skönt när man väl kommer in igen.. :)

Fikan med Tess igår var mysigt , vi var på Cactuz ! Tiden sprang iväg de blir så när man inte ses så ofta då har man ju så mkt att tala om! :) När jag kom hem var min älskling redan hemma, han tog en tur med Vera och jag gjorde ordning maten. Kvällen var lugn massa mys som vanligt.. Vi dricker väldigtr mkt the här hemma nu för tiden , de hör liksom hösten till :)

idag ska vi på föräldrautbildning hoppas de är bättre än sist gång. :) Ikväll ska vi på en föroläsning här hemma som jag tror hyresgästföreningen fixat, gratis är de alla fall och de kommer en hund instruktör/psykolog som ska prata om hundar som är rädda. ska bli intressant och roligt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0