Tisdag.

hej på er! :)

Inatt sov jag som en prinsessa , och det var väl tur de eftersom jag sovit som en kratta nu flera nätter på rad.. Tog i vanlig ordning sovmorgon och när jag skulle gå ut ringde mamma och fråga om jag ville med dem ut till deras hus som de köpt och de gjorde jag :)
Vera fick busa runt i trädgården och vi satt och fika och prata..

När Jacob sluta skolan följde jag med å hämta honom , vi tog en sväng till Nisses växter . där har jag aldrig varit innan mer än utanför på parkeringen det hade en del fina krukor och sånt , Jacob visa mig guldfiskarna och den gråa jakon (fågel) hugo som gilla att prata men inte med oss ! ;)
Innan det skulle ut till huset igen körde de hem oss och nu ligger jag är å är aptrött , kan bero på att jag inte ätit ngn ting förutom lite fil i dag så blodsockret är på bott , om en kvart ska vi alla fall åka å handla får köpa mig en korv med bröd innana tror jag så jag inte har ihjäl rikard på willys ;)

hoppas ni haft en kanon dag :) kramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0