Tisdag.

Hej på er :)

hoppas ni har de bra..

Just ni sitter jag här och lyssnar på lite musik.
Idag hade jag som vanligt sovmorgoon , vet inte varför men ligger nätan alltid vaken mellan 6-8 vaknar när Älsko går till jobbet och kan inte somna om, kanske är de lika bra att gå upp då och göra något vettigt de två timmar man bara ligger och virder och vänder sig på.. ??

på dagen har jag inte gjort så mycket , varit ute och busat med Vera i vanlig ordning, skönt att få vara hemma med henne på dagarna och bara rå om henne.. Slippa de dåliga samvetet att hon får vara ensam., istället har jag ju dåligt samvete för att hon inte får någon långis av mig på dagen men huvudsaken är att hon kommer ut och de gör hon ju, och långis får hon ju av rikard på kvällen sedan..

halv två kom rikard och hämta mig och vi åkte till Bm - motagningen där de var föräldargrupp kände igen några personer men det var ingen som jag kunde placera så.. några skulle ha barn sätan samtidigt som oss, men ingen var beräknad samma dag.. I övrigt var de rätt segt tyckte jag nog, sitta stilla två timmar och bara lyssna är väl varken min eller Rikards grej men tiden gick fort ändå..

När vi kom hem kom moster och hämta vera , de skulle ut och springa idag i gen :) härligt att hon får komma ut och springa och maria tycker det är roligt med sällskap.. men som jag sa till rikard när hon åkt, "när hände de senast att vi satt här båda två hemma utan att vera är här" har nog aldrig hänt..

resten av kvällen blir lugn tror jag, man får ju inte missa outsiders :)
imorgon ska jag träffa min kära svägerska vi ska äta thibuffe tror jag , de ska bli mysigt alltid lika trevligt att träffa henne :)

hoppas ni får en toppen kväll..
kramar!!



Kommentarer
Postat av: Susanne - 22 år och gravid

Svar: Visst har du rätt. Har jag sagt till dig vad det är jag broderar ?

2011-10-12 @ 16:33:20
URL: http://www.snusenbusen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0