tordag.

godmorgon på er.!

Igår hände de inte så mkt hade en piss tråkig onsdag helt enkelt. skulle träffa min svägerska vi skulle äta thai men eftersom jag hade så ont i magen hela natten så orka jag helt enkelt inte.. jag tog mig ut med vera fick borstat henne och så fick hon leta lite godis.. Sedan kika jag på skilda värdlar och sov de var typ de jag gjorde skoj va ???
När rikard kom hem så visa han mig ett utsiktsplats som ligger väldigt nära oss, solen höll på att gå ner precis då så de var väldigt fint! nästa gång vi ska gå dit ska vi ha fika med oss :)

Eftersom jag hade sovit hela dagen i går typ så var jag väldigt pigg när vi skulle lägga oss i går så va lite kaxig och sa att jag skulle banne mig gå upp vid 9 alla fall, men med sammandragningar och almänt ont så sov jag inte så bra i natt och när rikard gick kunde jag inte somna om så 10.30 kom jag upp, hade lätt kunnat sova längre.
Idag ska jag umgås med min fina vän Susanne vi ska simma :)
nu har jag precis ätit frukost och snart ska jag bege mig på en tur med Vera., ska försöka dammsuga också om ja orkar.

ha en fin dag :) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0