Torsdag.

go kväll på er..

I morse gick jag upp när Rikard åkt kan ändå inte somna om. Vera låg framför dörren och hoppades nog på att husse skulle komma tillbaka.. han åkte ju på övning och när han är ute å går med Vera i skogen brukar han ha på sig sina hemvärns kläder så idag trodde vera att hon skulle få följa med..

istället åt vi frukost och myste i soffan, sedan gick jag in och la mig en sväng till och somna som en stock :) När jag vakna tog jag och Vera oss en tur kasta lite boll och träna lite. Håller på att träna henne att bajsa på kommando , hon är så velig när hon ska bajsa och det tar sig faktiskt ;) En till sak som vi lär oss är att lämna bollen direkt i handen när jag kastat och hon kommer tillbaka annars brukar hon lägga den på backen och putta den med nosen men det är liiite svårt att böja sig nu för tiden och det går också bätte och bättre ;)

Vad har jag gjort mer i dag !? Ingenting känns de som röjde lite här hemma skura i köket och laga lite mat tills pappa kom hit. Eftersom Älsko är borta är han så snäll å kommer å tar ut Vera.
men kl halv 5 när Rikard brukar komma hem gick hon och la sig framför dörren och vänta på sin husse i vanligt ordning !

kvällen blir lungn hoppas ni haft en super dag! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0