trött..

Hej på er !

Är väldans trött de har hänt saker sedan fredag förra veckan har inte haft en enda dag som jag bara slappat på men tiden går ju fort då så jag ska inte klaga men jag är helt slut..

Igår var vi ju på föräldra utbildningen, ,fikan var bäst ;) vi gick igenom de olika smärtlindringarna som man kunde ta de fanns en del att välja på..
Sedan var de bara hem och äta, byta ta på sig något bekvämt och sedan bege sig mot en föroläsning som hyresgästföreningen där vi bor hade anornat , de handla om hundar ,det var en jätte duktig kvinna som var där och tala.. det var jag rikard och alla gammlignar.. Vi fick fika även där :)

När vi kom hem var kl 21 så vi bädda rent i sängen och duscha sedan kolla vi på webtv  (outsiders) innan vi somna inatt sov jag som en prinsessa :)
Vaknaa vi 11 i morse då hade jag fått sms från susanne som fråga om vi kunde simma så de har jag gjort i dag , dock 15 min bara eftersom jag fick ont sedan,
bastu och ansiktsmask blev de också ;)

Vi luncha i dag på thai med min svägerska och jonas , väldigt trevligt :)
ikväll blir de lungt ska bara mysa med min rikard imorgon ska han ju på övning och vara borta :/

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0