Uppdatering av dagen.

Hej på er !

Klockan är redan 18, vart har denna dagen tagit vägen. men går man upp sent så försvinner dagen väldigt fort..
Idag har det gått 4 veckor sedan jag blev sjukskriven, tiden har bara sprungit i väg jag som trodde de skulle gå långsamt men ikke!

Var på vårdcentralen i dag och blev sjukskriven i gen, men tydligen är de svårt hon sa att man inprencip ska behöva ha kryckor eller sittar i rullstol för att bli sjukskriven, helt sjukt!!!
Innan jag åkte hem förut tog jag vägen om affären och handla lite saker för Chilie corn carnen som jag ska göra till Rikard.

Eftersom han jobbar över idag åt jag middag innan honom , jag gjort lax och potatis till mig.. De äter han inte ändå så då passsar jag på :)
efter maten slappa jag en stund framför skilda världar och sov en stund.. det var välbehövligt!
När jag vakna tog jag en tur med Vera , jag borta henne lite och sedan kasta vi pinne, slutligen fick hon leta lite godis :)

Nu ska jag börja med maten så den är klar när Rikard kommer hem :)
Imorgon ska vi på föräldrautbildning, det ska bli skoj !

Hoppas ni haft en toppen måndag :) kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0