En bra dag :)

god kväll i stugan!

idag har vi inte varit hemma så mkt, kvart över 10 åkte jag å Vera ner till stan där vi mötte upp Susanne där vi gick på stan och handla present!
Sedan kom Rikards och Susannes mormor och morfar å hämta oss och vidare till Backamo :) Idag fyllde Nina 40 år och vi fick god smörgåstårta och tårta :) Åt smörgåstårta i två omgångar ;) Vi stanna kvar tills Rikard kom och hämta oss vilket blev liite senare än vad jag tänkt, men jag hade de väldigt trevligt :) !
Vera mådde som fisken i vattnet också, hon var ute en stund och inne en stund och så höll på hon hela dagen i de fina höst vädret :)

Imorogn blir de Wille och Jenny mys, det var längesedan så det ska bli hur mysigt som helst :) Vi ska luncha på stan och sedan till simmhallen och röjja lite ;)

Hoppas ni haft en lika bra dag som jag :) kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0